Prekių grąžinimas

Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.

Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte yra numatytas prekių sąrašas, kurios tinkamos kokybės gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti paspaudę šią nuorodą: e-seimas.lrs.lt

Prekės, kurių grąžinti negalėsite:

  • sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • prekės po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais.

Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo. Taigi, tinkamos kokybės grąžinami daiktai turi būti nenaudoti ir nepraradę prekinės išvaizdos, priešingu atveju pardavėjas turi teisę šių daiktų nepriimti.

Grąžinamos prekės turi būti:

  • tvarkingos;
  • nepraradusios prekinės išvaizdos;
  • pilnos komplektacijos;
  • originalioje pakuotėje (pakuotė gali būti prapakuota tiek, kiek pakanka prekei įvertinti).

    Dėl prekių grąžinimo kreipkitės el. paštu arba telefonu :  [email protected] +370 66379300

Prekių atsiėmimas arba pristatymas

Siuntos pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba kurjeriu išpakuoti ir patikrinti prekės būklę. Nepareiškus pretenzijų laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista) arba pristatyta prekė yra netinkamos komplektacijos, kiekio ar asortimento, pirkėjas gali atsisakyti priimti prekę. Arba prekę priimti ir apie tai informuoti [email protected] prekės priėmimo dieną.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad priėmus prekes be pastabų laikoma, jog perduota siunta yra be defektų ir jokios pretenzijos dėl kurjerio paslaugų ar prekės defektų nepriimamos. Prašome mus informuoti (vėliausiai per 24 valandas nuo gavimo momento) el. paštu [email protected] apie rastus prekės kokybės trūkumus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu. Praėjus 24 valandoms po prekės pristatymo ar atsiėmimo jokios pretenzijos dėl prekės trūkumų ar defektų nepriimamos.

Garantijos terminas

Pardavėjo suteikiamas kokybės (komercinis) garantijos terminas – 12 (dvylika) mėnesių, apmušalams – 6 (šešių mėnesių) garantija.

Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės. Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas kokybės trūkumu. Natūralaus medžio tekstūros atspalvio nevienodumai nelaikomi prekės kokybės trūkumu. Garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai arba sugadinamos dėl pirkėjo kaltės. Garantiniu laikotarpiu, esant kiekybiniams ar kokybiniams neatitikimams, „JUODASIS ALKSNIS“ gaminius sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita.

Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo dienos. Garantija suteikiama tik pateikus nors vieną iš žemiau išvardytų dokumentų:

● baldų pirkimo sutartis;

● pirkimo čekis;

● PVM sąskaita – faktūra.

Dėl kitų garanijos suteikimo sąlygų, pakeitimų bei pogarantinės priežiūros teirautis salone, kuriame planuojate įsigyti arba jau įsigijote prekę.

*Prekių spalvos realybėje ir nuotraukose gali skirtis, dėl skirtingų įrenginių ekrano nustatymų ar apšvietimo fotografuojant.

Garantijos sąlygas galite atsisiųsti ČIA